marți, 15 iulie 2008

ASTEAPTA...

Te-am strigat cu disperare, cu-nfrigurare si plangand Am auzit o voce blanda si iubitoare raspunzand ! ! ! Te-am rugat sa-mi dai lumina, calauzire inteleapta Cu nesfarsita bunatate, mi-ai spus numai atat: "Asteapta ! ! !" Sa astept ? De ce sa astept ? Si cat ? Stateam infrant si ratacit…... Oare e mana Ta prea scurta ? Urechea Ta m-a auzit ? In genunchi a cata oara Te-am implorat un semn sa-mi dai Da-mi un raspuns la rugaciune, spune-mi: "Mergi", sau spune-mi: "Stai" M-ai invatat sa vin la Tine, sa cer, sa cred si voi primii Ai promis ca esti cu mine , sa ma ajuti oriunde as fi Dar, ma simteam pierdut si singur...strigam ! ! ! Tu raspundeai in soapta, cu dragoste si cu rabdare: Copilul meu iubit: "Asteapta ! ! ! " Eram dezamagit si totul mi se parea cumplit, nedrept Priveam spre cer cu neputinta, Sa mai astept ?, De ce sa astept ? Atunci ai coborat la mine si m-ai privit in ochi, plangeam Mi-ai spus:Doreai un semn ?; O voce ? Atat e tot ce iti doreai ? As fi putut sa clatin muntii, sa-ntunec soarele pe cer As fi putut s-aprind vazduhul, sa-i inviez pe ce ce pier ! ! ! Daca ti-as arata intruna, ce sa alegi sa-ti fie bine, Tu ai avea raspuns la toate, dar, nu mai intalnii pe Mine ! ! ! Nu ai putea sa simti iubirea cu care-i inconjor pe sfinti. Nu ai putea primii puterea, pe care o dau celor infranti. N-ai astepta tacut o raza s-alunge norii disperarii Nu ai simtii odihna sfanta venita-n vremea incercarii N-ai sti sa umblii prin credinta, nu ai vedea ca-s langa tine Inima ta cea zbuciumata nu sa-r m-ai odihnii in Mine ! ! ! Nu ai cunoaste revarsarea iubirii Mele pe deplin Cand Duhul Sfant iti umple viata cu pace si cu har deplin Daca durerea ta ar tine numai o clipa nu ai mai lupta ! ! ! Nu ai cunoaste biruinta ca poti so ai prin jertfa Mea S-ar implinii toate visele tale, dar dorul Meu s-ar spulbera N-as mai putea sa fac din tine , o perla in comoara Mea Deci fiul meu iubit, mergi prin furtuna gandindu-te la zilele senine Stiind ca cel mai mare dar este: Sa ma-ntalnesti pe Mine Chiar daca nu gasesti raspuns, si viata-ti pare prea nedreapta Sa-ti amintesti ca sunt cu tine chiar si atunci cand spun: Asteapta ! ! !

Niciun comentariu: